Tag på et utroligt eventyr med Shaid og hendes arsenal, så du kan udføre varmeangreb og gribe sejren med Nadir-rumskibspakken. Nadir-rumskibspakken indeholder den digitale udgave af: * 1 Shaid-pilot * 1 Nadir-rumskib *1 Annullator-våben Shaid er en fredløs pirat fra stjernesystemet Atlas. Livet som kriminel har gjort hende hård og sarkastisk. Hun er nem at holde af, men svær at stole på. Hendes skib, Nadir, der er opkaldt efter hendes mor, er lige så intelligent, hurtig og nådesløst, som hun selv er. Det var oprindeligt et stjålet passagerskib, men det er blevet forbedret med så mange ulovlige opgraderinger, at man knap kan fornemme den oprindelige form. Annullatoren er resultatet af de fredløses våbeneksperimenter. Den affyrer en byge af styrede missiler fyldt med masseforstærkende sprænghoveder, der skaber en intens vortex fyldt med knusende tyngdekraft på destinationen. Hvis slaget ikke slår fjenden ud, så gør tyngdekraften det.