Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren med Levi McCray-pilotpakken og hans pilotevne: Farezone. Bliv midlertidigt usårlig med denne vovehals. Indeholder den digitale udgave af: *1 Levi-pilot Levi McCray er en vovehals fra Vestkysten, som dyrker ekstremsport og er en stjerne på internettet. Han har ingen grænser og skal helst være centrum for alles opmærksomhed. Han sneg sig om bord på Equinox på Jorden for at blive berømt, men havde ingen idé om, hvad valget ville betyde.