Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren i kreativ kamp med Lance-rumskibspakken. Lance-rumskibspakken indeholder den digitale udgave af: * 1 Hunter Hakka-pilot * 1 Lance-rumskib *1 Implotor-våben Hunter Hakka er en spirituel kriger og tidligere elitesoldat. Han er stoisk, men rolig og omsorgsfuld. Han fungerer som fornuftens stemme i Initiativet og skaber ro, når tingene bliver stressede. Han er en fantastisk ven og en formidabel fjende. Hans rumskib, Lance, er designet til at efterligne det militærfly, han plejede at flyve som elitesoldat. Det er et smidigt kampskib, der er optimeret til luftdueller: Det er hurtigt, manøvredygtigt og svært at spotte i det mørke rum. Implotoren er et af de bedste tyngdekraftsvåben. Det bruger kvante-overlejret teknologi for at skabe mini-singulariteter og sende dem i en lineær akse mod deres mål.