Udvid dit arsenal, og tilpas dig for at overvinde dine fjender med våbenpakken med Kvaser og Flænser Mk. 2. Indeholder den digitale udgave af: * 1 Kvaser-våben * 1 Flænser Mk. 2-våben Kvaser – Kombinerer den dødbringende effektivitet fra et 8-tromlet rotationsvåben med en vingebåren singularitetsmotor, der gør, at den kan skabe små tyngdehuller omkring sit mål. Projektiler, der bliver fanget i tyngdehullet, bliver opsuget og giver ekstra skade! Flænser Mk. 2 – Denne opgraderede version af Flænseren er udstyret med et sidekammer, der sender projektilerne hurtigere ind i de tre tromler, så du kan afgive langt mere skade per sekund end med standardversionen.