Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren med Kharl Zeon-pilotpakken og hans pilotevne: Vortex-skjold. Besvar fjendens skud med denne tyngdekraftsmester. Indeholder den digitale udgave af: *1 Kharl-pilot Kharl Zeon er en ekspeditionsforsker, der er bedst tilpas i laboratoriet. Hans lynskarpe intellekt forhindrer ham ofte i at være fintfølende i sociale sammenhænge. Han har hele livet været fascineret af vogterne og drømmer om at opklare deres oldgamle mysterier.