Udvid dit arsenal, og tilpas dig for at overvinde dine fjender med våbenpakken med Jernnæve og Frysestråle Mk. 2. Indeholder den digitale udgave af: * 1 Jernnæve-våben * 1 Frysestråle-våben Jernnæve – Den er opkaldt efter den berømte fredløse krigsherre, der opfandt den, er et brutalt nærkampsvåben, der kan nedbryde selv det mest hårdføre forsvar med sine granatsplinter. Våbnet er designet med kort rækkevidde, så designeren bag kunne se fjenden i øjnene. Frysestråle Mk. 2 – Dette avancerede våben er udstyret med ekstra modifikatorkapacitet. Oplad det, og aktiver en højpræcisions-kryolaser, der indkapsler fjenden i is.