Udvid dit arsenal, og tilpas dig for at overvinde dine fjender med våbenpakken med Haglstorm og Meteor Mk. 2. Indeholder den digitale udgave af: * 1 Haglstorm-våben * 1 Meteor Mk. 2-våben Haglstorm – Den udnytter de fire tromler i Flænseren til at udsende kryo-optimerede projektiler i korte og præcise eksplosioner, der fryser fjenden med dødelig præcision. Meteor Mk. 2 – Den superladede Mk. 2-version af Meteor projekterer et endnu mere intenst varmefelt omkring brugeren, som omdannes til en flammende bold, der blæser alle ned på sin vej.