Tag på et utroligt eventyr, og grib sejren med Eli Arborwood-pilotpakken og hans pilotevne: Revolvermand. Spræng alt i luften med denne skarpskytte med superhurtige reflekser. Indeholder den digitale udgave af: *1 Eli-pilot Eli Arborwood er en mystisk gammel bion, som er flygtet fra en voldelig fortid ind i det simple liv som udgraver. Han har været i live længe nok til at have set, hvad der i virkeligheden skete i Atlas. Nu har han droppet pensionistlivet, og hans fjender må hellere tage sig i agt.