Starlight Shores
Ønsk når du ser et stjerneskud, mens du nyder et weekendophold på stranden! "Starlight Shores" er en visuel fortælling, der har en unik romantisk novellestil. Den indeholder flere slutninger, hvor dine valg virkelig betyder noget. Historien: Efter at din barndomsven Theo har vundet en weekendtur til byen Seaside, forbereder du dig på at tilbringe din fødselsdag i paradis. Det er måneder siden, du sidst har set Theo, og hun er utrolig spændt på at tilbringe weekenden sammen. Hun inviterer sin værelseskammerat Lena med, og Theo inviterer din ven Alec med. Efter at I er flyttet for at gå på forskellige universiteter, er det lige den sammenkomst, I behøver for at genoptage forbindelsen. Alt ser ud til at blive helt perfekt ... indtil Alec insisterer på at køre alene. Du ankommer til hytten før ham og er sikker på, at han har droppet gruppen. Kort tid efter ringer han og meddeler, at han har en ubuden gæst med. Selv om Erika er fra den samme lille by som de fleste i gruppen, er det alt, I har til fælles ... Vil du nyde din aften med Theo og få dit ønske opfyldt? De medvirkende: Theo er din barndomsven. Selv om Theo i begyndelsen er genert over for fremmede, har hun en stor humoristisk sans og elsker at lave sjov med sine venner. Hun foretrækker at have en tæt knyttet gruppe og åbner sig ikke for hvem som helst. Hun studerer fotografi på det samme universitet som sin værelseskammerat Lena og elsker at tilbringe tid sammen med hende. Theo vandt en lodtrækning om en ferie i et sommerhus i byen Seaside og er din vært i denne weekend. Lena er Theos værelseskammerat og erstatning for en bedste veninde. Du ved ikke ret meget om hende, og du ved ikke engang, hvad hun studerer. Ud fra det, du har set på Friendex, er Lena en livlig og udadvendt person. Hun farver altid sit hår i forskellige farver og har sødt tøj på. Ifølge hendes beskrivelse online kan hun lide at vandre og spille klaver i sin fritid. Alec er en ven fra din hjemby, som går på det samme universitet. I har begge de samme hobbyer som at spille spil, spise ude og spille fodbold. Naturligvis virkede det som en god idé at leje et hus sammen med Alec ... indtil han begyndte at date. Han hopper fra pige til pige og binder sig aldrig til nogen, selv om han konstant klynker over, at han ønsker et seriøst forhold. Hans seneste date, Erika, kom med i sommerhuset uden invitation. På det seneste har Alec irriteret dig ... mere end normalt. Erika er et år yngre end dig og kommer fra den samme hjemby. Du kan ikke huske meget om hende, eller om at du nogensinde har talt med hende...