STAR WARS Jedi Starfighter
Der er oprør i galaksen, da begivenhederne i Star Wars: Episode II begynder at udfolde sig. Mace Windu sender en af rådets bedste jediriddere - Adi Gallia - ud for at undersøge nogle uroligheder i Karthakk-systemet, hvor en stadigt større separatistbevægelse er ved at få fodfæste.