STAR WARS Battlefront
Du har overværet de største slag i galaksen: Nu har du chancen for selv at deltage i dem! Oplev de største Star Wars-slag nogensinde – direkte fra frontlinjen. Brug alle fartøjer og våben til at gå i kamp mod Imperiet eller knuse oprørerne. Kæmp alene, eller gå i front med en hær i ryggen i Star Wars Battlefront.