Star Trek Prodigy: Supernova
Da Protostar opfanger sære meldinger fra en døende stjerne, må Dal R’El og Gwyndala kæmpe imod tiden for at redde deres venner, deres skib, nye fremmede arter og et helt planetsystem, før en supernova knuser dem alle! Da Protostars skidt fungerende transportenhed spreder besætningen på tre fremmede planeter,må Dal og Gwyn bruge deres fornuft og evner til overvinde sindrige hovedbrud, overleve fjendtlige omgivelser og kæmpe imod dødbringende robothære for at redde Jankom Pog, Rok-Tahk, Zero og Murf. Men i deres søgen efter vennerne, opdager de hurtigt en dyster og dødsensfarlig ny fjende, der vil gøre alt for at ødelægge Protostar og ændre historiens gang!