Star Trek Online: Unraveled – ekslusiv Verdant Phaser-våbenpakke
Undersøg en forstyrrelse i kontinuummet mellem rum og tid, og løs konflikten med tholianerne med den Xbox-eksklusive Verdant Phaser-våbenpakke. Forbered dig på at redde multiverset i Star Trek Online: Unraveled – nu tilgængelig på Xbox!