SQUARE ENIXAction og adventure
STAR OCEAN THE DIVINE FORCE DIGITAL DELUXE EDITION Inkluderer alle de dejlige numre komponeret til spillets soundtrack. Du får også adgang til spilgenstande med særlige evner, som vil gavne dig på dine eventyr. -Radiant Hildegrim Tung armering til Raymond og andre. -Holy Sigrdrifa Let armering til Laeticia og andre. -Bunny the Lagomower Brooch -tri-Emblum -Gold Bunny Statue -Andvaranaut's Ring -STAR OCEAN THE DIVINE FORCE ORIGINALT SOUNDTRACK DIGITAL DELUXE EDITION -------------------------------------------- [Flyv frit rundt i områder] I STAR OCEAN THE DIVINE FORCE kan figurer bevæge sig frit 360° grader og flyve rundt på himlen. [Bevæg dig, og udforsk frit i tre dimensioner: alt, hvad du ser, kan udforskes!] Du kan bevæge dig rundt i tre dimensioner i det største miljø nogensinde. Uanset om du flyver rundt og udforsker klippevægge og hustage i byen, eller om du hopper ud fra klipper for at deltage ubesværet i kampe, så har du mere frihed i forhold til både eventyr og kamp. [Den hurtigste og stærkeste action nogensinde i serien.] Spillet giver dig plads til at spille som du vil, men kampenes omfang har også fået en overhaling. Figurer kan overvinde et stort antal fjender med kraftige højhastighedsangreb, særlige evner hvor du kan forsvinde i et kort øjeblik lige foran fjendens øjne, og en evne som kan dræbe på ét slag! Dette spil indeholder en udfordrende, men spændende kampoplevelse, som du kan nyde, mens du frit udforsker himlen.