S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl - Enhanced Edition
Tilbage til hvor det hele begyndte – S.T.A.L.K.E.R.-trilogien, et af de mest visionære og banebrydende overlevelses-/skydespil nogensinde, vender tilbage. Det er blevet opgraderet til den næste generation og er en rejse, du ikke må undvære. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chornobyl er det første kapitel i trilogien Legends of the Zone, der startede det hele. Velkommen til den tidligere eksklusionszone omkring atomkraftværket ved Tjernobyl … det farligste sted på jorden. Spil som The Marked One, der står over for skumle mysterier, anomale strålingsvædede trusler og moralske dilemmaer, hvor dine beslutninger former din skæbne i denne fordybende og mørke sci-fi saga. OMFAVN TRØSTESLØSHEDEN Find vej gennem isolationen og uvisheden i en barsk, østeuropæisk vildmark fyldt med hundredvis af desperate strejfere, muterede skabninger og usete, lurende farer. UDFORSK EN ANOMAL VERDEN Bevæg dig gennem realistiske lokationer rodfæstet i det anomale efterspil af Tjernobylulykken. Hvert område har sine egne, dystre hemmeligheder og opdagelser, der venter på en modig stalker. OVERLEV FOR ENHVER PRIS Forræderiske anomalier, usynlig stråling, sult og ubarmhjertige mutanter jager dig i Zonen. Konservér dine sparsomme ressourcer og gå i kamp med et arsenal bestående af mere end 30 våben. Dine valg baner en ikke-lineær sti mod flere afslutninger på din søgen efter Zonens mørkeste hemmeligheder. God jagt, Stalker!