SSX Mt. Eddie-pakke
Velkommen til Mt. Eddie! Her er højt til himlen og trick points er, nå ja, tricky. Mt. Eddie har ni nye køre- og trick-ruter og er fyldt med kæmpe kickers, syge grinds, en halfpipe og fyrværkeri – den klasiske SSX-oplevelse. Og som om det ikke var nok, indeholder denne pakke også tre klassiske musiknumre. Spænd hjelmen, og download Mt. Eddie i dag!