SSX Mt. Eddie & Classic Characters-pakke
Velkommen til Mt. Eddie! Hvor der er højt til himlen og trick-points er, nå ja, tricky. Mt. Eddie har ni nye køre- og trick-ruter, og er fyldt med kæmpe kickers, syge grinds, en halfpipe og fyrværkeri – den klasiske SSX-oplevelse. Denne DLC-pakke har også syv klassiske SSX-figurer fra SSX 3 og Tricky. Elise, Mac, Zoe, Kaori, Psymon, Moby og Eddie, hver med forskelligt tøj og et unikt snowboard. Kør med stil med Eddies skøre skjorter, Psymons strithår, Mobys hjelm, Kaoris pandataske med mere. Og som om det ikke var nok, indeholder denne pakke også tre klassiske musiknumre. Download SSX Mt. Eddie & Classic Charatcters-pakken i dag!