Sprint-Pakken
Download Sprint-pakken og få den nye spiltype Sprint, et nyt sprint-mesterskab til singleplayer og 24 nye ruter i fire nye miljøer! Prøv udfordrende punkt til punkt-løb i fire klassiske miljøer fra GRID 2 nu i GRID Autosport – Californiens kyst, Hong Kong, Cote d’Azure og Okutama.