Special Edit Parts
Denne tidsbegrænsede pakke indeholder udstyr, der bruger følgende figur som inspiration: Guo Jia og Guan Yinping fra "DYNASTY WARRIORS 8", Date Mashamune fra det japanske sociale spil "Nobunyaga no Yabou" og Tenko, maskotten fra "Toukiden"-serien. * Nyt udstyr ・Guo Jia (hele sættet) ・Guan Yinping (hele sættet) ・Date Mashamune (hele sættet) ・Tenko-kostume (hele sættet til både mænd og kvinder)