SPACE SCOUT-PAKKE
Download DLC-pakken ”SPACE SCOUT”, og få adgang til 1 eksklusiv TAITO ARKANOID Skin-baggrund fra den ikoniske franchise. Tilpas dine onlinebaggrunde under PvP-kampe med dine modstandere, og få et lille stykke historie!