Få en eksklusiv assistent i spillet – Towelie: Din ven i spillet. Gaderne i South Park er ikke så sikre, som de plejede at være, og selv de mest garvede South Park-veteraner har brug for hjælp. "Towelie: Din ven i spillet" tilbyder unik assistance til spillere på nøglepositioner i spillet.