South Park: the Fractured but Whole – « Danger Deck » DLC
Det udfordrende Danger Deck teleporterer dig hen til ukendte områder af South Park, hvor du skal kæmpe mod fjender, som Tupperware har lavet. Du finder Danger Deck i Freedam Pals-basen ved at interagere med Danger Deck-terminalen, hvor du og dit hold af superhelte bliver transporteret ind i de holografiske kampe. Kampene stiger i sværhedsgrad, og du kommer til at møde forskellige fjender fra spillet, der vil teste dine superhelteevner. Du bliver belønnet med genstande og kostumer, som også kan bruges, når du genspiller spillet. Danger Deck er en del af South Park : The Fractured but Whole Season Pass. Køb det nu for at få adgang til alt eksisterende og fremtidigt indhold.