En idyllisk sommer ved Lake Tardicaca bliver til et mareridt, da lejrlederne forsvinder. Slå dig sammen med FastPass, Dr. Timothy, Professor Chaos og det nye medlem Mintberry Crunch for at redde sommerlejren. Prøv den nye klasse "Final Girl", og overlev mod alle odds. EN HELT NY HISTORIE FRA SKABERNE AF SOUTH PARK - Udforsk nye områder, og bekæmp nye fjender ved Lake Tardicaca. NY VEN: MINT-BERRY CRUNCH - Bradley Biggle aka. Gok-zarah ankommer fra sin planet med kraft fra mint og bær. NY "FINAL GIRL"-KLASSE - Der er altid én pige, som overlever gyserfilmene. Den nye klasse indfanger gåpåmodet og livskraften.