SOUTH PARK: SNOW DAY! Snowball
Den helt nye snebold er perfekt for dig, der allerede mestrer alle andre våben i spillet. Udnyt de knusende nye muligheder mod fjender, og levér uundværlig støtte til dine allierede. Men pas på – det er ikke en almindelig snebold: Den kræver høj præcision og god timing for at få mest muligt ud af denne snevejrsfavorit.