South of Midnight
Fra skaberne af Contrast og We Happy Few er South of Midnight et fortryllende tredjepersons action-eventyrspil, der foregår i American Deep South. Ligesom Hazel vil du udforske myten og møde skabninger fra den sydlige folklore i en makaber og fantastisk verden. Da katastrofen rammer hendes hjemby, bliver Hazel kaldet til at blive en væver: en magisk reparatør af brudte bånd og ånder. Gennemsyret af disse nye evner, vil Hazel konfrontere og undertrykke farlige væsner, udrede nettet af sin egen families fælles fortid og - hvis hun er heldig - finde vej til et sted, der føles som hjemme. ΕΤ ΜØRKT ΜΟDERNE EVENTYR Da en orkan river gennem Prospero, bliver Hazel trukket ind i en sydlig gotisk erindringsverden, der er virkeliggjort og må på en rejse for at redde sin mor og beskytte sin hjemby. I dette folkeeventyr for moderne tid bliver Hazel nødt til at forene vægten af familie, historie og arv med sin egen identitet. KONFRONTER MYTISKE VÆSENER Brug en ældgammel kraft til at genoprette væsner og afdække de traumer, der fortærer dem. Støb vævende magi for at bekæmpe destruktive Haints, udforsk de forskellige regioner i Syden, og genvæv tårerne i Grand Tapestry DET GOTISKE SYDENS UFORGLEMMELIGE SKØNHED Oplev det frodige, forfaldne amt Prospero og dets lokale. Oplev en udformet visuel stil, rørende historiefortælling og fordybende musik inspireret omf Sydens komplekse og rige historie.