South Central Map Expansion
Drøn rundt i flere gader med den gratis South Central Map-udvidelse, der udvider Midnight Club: Los Angeles med en tredjedel, og tilføjer fire nye nabolag, der udgør South Central-området.Download South Central Map-udvidelsen for at køre ræs online med venner, der har South Central Premium Upgrade eller til singleplayer-løb offline.South Central Map-udvidelsen har vartegn fra Los Angeles som f.eks. Exposition Park, USC-området, Shrine Auditorium, Crenshaw Plaza, og L.A. Memorial Coliseum.