SOULCALIBUR VI - DLC6: Cassandra
Når man køber denne udvidelse, låser man op for Cassandra som spilbar figur i hovedspillet SOULCALIBUR VI samt for en særskilt historie til Cassandra i Soul Chronicle. For første gang siden SOULCALIBUR IV kaster "skjoldmøen" Cassandra sig ind i kampen. Hun kan udføre overvældende dynamiske skjoldangreb og gøre brug af sin superstærke "Full Force"-teknik. DLC-indhold: – Cassandra som spilbar figur – En ekstra historie om Cassandra i "STORY: Soul Chronicle" – Yderligere genstande til brug i Character Creation (5 i alt) – Yderligere våben (8 i alt) – Yderligere titler (4 i alt) – Yderligere kampkommentarer (2 i alt) * Skjoldmøen Cassandra vender tilbage til serien som den fjerde spilbare DLC-figur.