SOULCALIBUR VI - DLC5: Character Creation Set B
20 år med SOULCALIBUR kan nu fejres med et helt nyt Character Creation-sæt! – Præsentation af DLC – Ekstra elementer til brug i Character Creation (58 i alt) Følgende genstande følger med: – Helt nye genstande til SOULCALIBUR VI (7 i alt) – Genstande hentet fra SOULCALIBUR: Lost Swords (6 i alt) – Genstande til almindelige figurer (6 i alt) – Andre ekstragenstande (39 i alt) Mere musik (44 numre i alt) Følgende musik følger med: – Al kampmusik fra SOULCALIBUR II (18 numre i alt) – Al kampmusik fra SOULCALIBUR III (26 numre i alt)