SOULCALIBUR VI - DLC3: Character Creation Set A
Nu kan du fejre 20 år med SOULCALIBUR og skrive historie atter engang! Du får flot grafik og masser af action i det nyeste kapitel af serien! - DLC Introduktion - Ekstra ting til brug i Character Creation (67 i alt) Heriblandt finder man følgende ting: - Helt nye genstande til SOULCALIBUR VI (6 i alt) - Genstande fra SOULCALIBUR: Lost Swords (16 i alt) - genstande til almindelige figurer (11 i alt) - Andre ekstragenstande (34 i alt) Flere musiknumre (28 i alt) Heriblandt følgende: - Al kampmusik fra SOUL BLADE (11 numre i alt) - Al kampmusik fra det originale SOULCALIBUR (17 numre i alt)