SOULCALIBUR VI - DLC14: Character Creation Set F
20 år med SOULCALIBUR kan nu fejres med et helt nyt Character Creation-sæt! – Præsentation af DLC – Ekstra genstande til brug i Character Creation (45 i alt) Disse genstande følger med: – Crossover-genstande fra TEKKEN 7 (13 i alt) – Genstande hentet fra SOULCALIBUR: Lost Swords (12 i alt) – Ekstra/særlige genstande (6 i alt) – Andre genstande til Character Creation (12 i alt) – Nye stemmer til specialfigurer m/k (1 hver)