SOULCALIBUR VI - DLC13: Hwang
Hvis du køber denne udvidelse, låses der op for Hwang som spilbar figur i SOULCALIBUR VI's hovedspil samt for en eksklusiv historie til Hwang i Soul Chronicle. Den hemmelige kongelige sværdmester Hwang kaster sig ind i kampen og gør sæsonpas 2 komplet i sin første optræden siden SOULCALIBUR III! Du skal besejre ondskabens tjenere ved hjælp af Hwangs patenterede sværdteknikker, adrætte spark og de mægtige nye "livskraftteknikker". DLC-indhold: – Hwang som spilbar figur – En ekstra historie om Hwang i "STORY: Soul Chronicle" – Ekstra genstande til Character Creation (11 i alt) – Ekstra våben (7 i alt) – Ekstra titler (4 i alt) – Ekstra kampkommentarer (2 i alt)