SOULCALIBUR VI - DLC12: Character Creation Set E
20 år med SOULCALIBUR kan nu fejres med et helt nyt Character Creation-sæt! Præsentation af DLC: Yderligere ting til brug i Character Creation (42 i alt) Deriblandt funder du følgende: – Crossover-ting fra TEKKEN 7 (10 i alt) – Ting fra SOULCALIBUR: Lost Swords (10 i alt) – Ting til almindelige figurer (3 i alt) – Ekstra/særlige ting (6 i alt) – Andre Character Creation-ting (11 i alt) – Nye stemmer til specialfigurer m/k (1 hver)