SOULCALIBUR VI - DLC11: Setsuka
Når du køber denne udvidelse, låser du op for Setsuka som spilbar figur i hovedspillet SOULCALIBUR VI samt for en særskilt historie til Setsuka i Soul Chronicle. For første gang siden SOULCALIBUR IV kaster "The Drifting Spider Lily", Setsuka, sig ind i kampen. Du skal lære at beherske "Three Visions"-teknikken, som hendes mester viste hende, og bruge den sammen med hendes lynhurtige battoujyutsu til at nedlægge fjenderne. DLC-indhold: – Setsuka som spilbar figur – En ekstra historie om Setsuka i "STORY: Soul Chronicle" – Yderligere ting til brug i Character Creation (10 i alt) – Yderligere våben (7 i alt) – Yderligere titler (4 i alt) – Yderligere kampkommentarer (2 i alt)