Soul Hackers 2 - Nyttigt genstandssæt + Ekstra sværhedsgrad
Tilføjer en ny sværhedsgrad: MEGET SVÆR – hvor ambitiøse spillere kan få en større udfordring. Tilføjer bonusgenstande som hjælp på din rejse.