Soul Hackers 2 - Booster Item-pakke
Tilføjer genstande som drops i kamp, der kan give dig valuta i spillet, booste stats og give EXP. Kontantudbytte - Genstande, som kan sælges for meget stor profit. Incense-udbytte - Scented Wood eller Scented Wood Shard kan byttes i Yang Yang Palace til Incense eller Incense Shards. Incense eller Incense Shards kan bruges til at hæve en Summoners stats. Ubegrænsede EXP-data - Genstande kan bruges til at give EXP til Summoners eller demons. Disse funktioner kan aktiveres ved at åbne hovedmenuen, SYSTEM-undermenuen og så finde det i CONFIG og derefter vælge at aktivere det.