SONIC X SHADOW GENERATIONS
Forudbestil SONIC X SHADOW GENERATIONS og få et legacy-skin til Sonic, der er baseret på hans udseende i Sonic Adventure! Shadow the Hedgehog er tilbage med den klassiske og moderne Sonic i SONIC X SHADOW GENERATIONS, en helt ny samling, der byder på to unikke oplevelser! Spil som Shadow i en helt ny historiekampagne med aldrig før sete kræfter og evner, der beviser, hvorfor han er kendt som The Ultimate Life Form! Drøn gennem legendariske baner fra Shadows fortid, opdag skjulte hemmeligheder i en stor verden, og lås op for nye kræfter, så du kan besejre Black Doom og redde verden. SONIC X SHADOW GENERATIONS indeholder også en komplet remaster af det kritikerroste SONIC GENERATIONS, et tidsrejseeventyr med de største 3D- og 2D-baner fra Sonic samt opgraderet grafik og nyt bonusindhold.