Songs of Conquest
Songs of Conquest er et turbaseret strategispil, der er inspireret af 90'er-klassikere. Led magtfulde tryllekunstnere kaldet Wielders og rejs til ukendte lande. Før kampe mod fjendtlige hære, find magtfulde artefakter og udvid dit territorium. Du kan erobre hele verden – så du kan regere overalt! Eventyr venter forude Udforsk en lang række kort med forskellige fjender og værdifuldt bytte. Se de kontrasterende biomer med unikke fraktioner, miljøer og slagmarker. Byg et imperie Administrer ressourcer, undersøg nye fremskridt og udvid dit kongerige. Planlæg dine byer, så de matcher din spillestil. Vil du hverve alle de bueskytter, du kan, for at bringe døden fra deres buer, eller vil de evige legioner af Aurelia marchere i krig under dine bannere? Før krig Udvikl et effektivt kampsystem ved brug af stærke tropper og kraftfuld magi. Kombiner tropper for at maksimere de tilgængelige besværgelser og potentialet for skader. Gå ind i episke belejringskampe og afgør, hvilken fraktion der matcher din spillestil og strategi. Der er mange måder at erobre på! Spil på din måde Håndlavede kort til den nysgerrige eventyrer eller randomiserede kort for uendelig genspilbarhed. Erobringskort giver mulighed for kampe, mens udfordringskort tilbyder strategiske puslespil til at finpudse din taktiske tænkning. Find et væld af kort, der er skabt af Lavapotion-teamet såvel som vores mod-fællesskab. Alene eller sammen Gå ind i Aerbors verden på egen hånd, rejs sammen med en ven, eller inddrag AI-allierede og fjender - valget er dit. De fleste kort kan spilles som singleplayer, co-op eller multiplayer via lokalt hotseat eller online. Fire fraktioner Fire fraktioner er låst i en episk konflikt. Arleon: gamle riddere, der kæmper mod hinanden om dominans. Rana: gamle stammer, der kæmper for overlevelse i sumpen. Loth: nekromancere, der rejser de døde for at skabe en strålende fremtid. Barya: dristige lejesoldater og opfindere, der kæmper for mønter, krudt og uafhængighed. Fire korkampagner Lyt til barderne, når de fejrer din vej til sejr. Hver kampagne kommer med en unik sang, der fortæller historien om din fremgang og dit fald. Lås op for nye vers, mens du fuldfører missioner, og nyd det fulde nummer, når rejsen er afsluttet.