Son of Crawmerax
På vej mod Wam Bam Island til noget afslapning? Mayhem bliver ført ajour af Vault Hunters, da Sir Hammerlock kidnappes af den frygtelige Son of Crawmerax i denne den femte og sidste Headhunter-pakke - red ham med Crazy Earls hjælp og få dig nogle souvenirhoveder og -skins på vejen. Men pas på, Sparky Flynt er ude på øretæver og vil give dig mere end bare en flad.