Solitary Sniper Weapons Pack
Lav ballade fra lang afstand med Solitary Sniper DLC-våbenpakken, der har tre forskellige snigskytterifler, der alle er lige dødbringende – PR15 HERA, LSSR SOKIL 4 og XG Dawen. Kræver Sniper Ghost Warrior Contracts 2-grundspillet.