Sofa Multiplayer Bundt: Genetic Disaster, Super Cyborg og Mini Madness
GENETIC DISASTER 1/ Spil alene eller tag fat i nogle venner 2/ Vælg en karakter og hans mutationer 3/ Kæmp dig ud af det gale palæ! Hvert af de 12 niveauer er proceduremæssigt genereret for mere variation og genspilsværdi. Horder af fjender venter på dig, men hold øje med dit miljø, det er farligt og vil tilpasse sig dine fremskridt. Opgrader din helt for at bygge din egen gameplay-stil og kombiner forskellige for at skabe det perfekte hold, hvis du spiller med venner. Har du brug for en tank eller en bersærker? Få det til at ske! Har du ikke lyst til at samarbejde? En særlig PvP-arena er også tilgængelig: "Stool Wars" lader 2 til 4 spillere kæmpe mod hinanden. Ingen våben, kun afføring, eksplosive løb og boost. Perfekt til at have det sjovt og afgøre point. Spillets motto: "Samarbejde, men ikke for meget!" SUPER CYBORG Super Cyborg er et hardcore skydespil af den gamle skole! Du er en kampcyborg, der bliver sendt ud for at undersøge en række besynderlige hændelser på en mystisk ø. En nådesløs og dødbringende art rumvæsner, kaldet "livsformen Xirxul", er ved et uheld blevet forstyrret af intetanende forskere, og nu er hele menneskeheden i fare! Skyd, løb og spring gennem syv baner fyldt med endeløse horder af monstre og nogle af de vildeste bosskampe, der nogensinde er set i et spil. Dræb alt, der bevæger sig på øen – for hvis det bevæger sig, vil det dræbe dig! Er du klar til at redde Jorden? MINI MADNESS Mini Madness er et racerspil i arkadestil, der er inspireret af spil som Re-Volt og Micro Machines. Spillerne kører med fjernstyrede minibiler på vilde baner med vertikale elementer, der er placeret i et hus og dets store have. Køremekanikken er baseret på bilernes efterbrænder – lav vilde flips i luften for at fylde måleren, så du kan køre endnu mere dynamisk. Undervejs i spillet kan du opgradere efterbrænderens måler samt bilens fart, fliphastighed, bremser og meget mere. Der er mange måder at tilbagelægge banerne på, så du kan f.eks. bruge genveje. Du er kun begrænset af kontrolpunkter, som skal tilbagelægges i en bestemt rækkefølge. Du kan køre på vægge og lofter takket være særlige tyngdepaneler og opgraderinger af motoren. Banernes omgivelser har særlige genstande, som man kan interagere med, og som aktiveres med en særlig sender. Det kan være alt fra en genvej via en bro, der foldes ud, til en legetøjsrobot, der kan affyre projektiler mod dine modstandere, eller en blæser, der gør det sværere at køre ... --- Dele af denne pakke kræver muligvis manuel installation (administrer spil og apps).