SnowRunner – Western Star 49X
Hvirvl støvet op med den helt nye Western Star 49X, et ekstra køretøj til SnowRunner! Denne moderne kraftige truck er et vilddyr på vejen og ikke ukendt med mudder. Med den ekstra styrbare aksel kan 49X’en navigere under de værste vejforhold og det med de allertungeste laster. Western Star 49X’en er ikke inkluderet i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.