SnowRunner - True Colors Vinyl Wrap (Windows 10)
Tilpas din SnowRunner-oplevelse med den unikke True Colors-vinylbeklædning til Chevrolet Kodiak C70. True Colors-vinylbeklædningen giver et amerikansk inspireret skin til Chevrolet Kodiak C70. Dette brugertilpassede skin er inkluderet til alle, der har et Year 1 Pass.