SnowRunner - Season 14: Reap & Sow (Windows)
Reap & Sow er sæson 14 i SnowRunner. Medfølger i Year 4 Pass. Kræver grundspillet SnowRunner. De østrigske myndigheder har brug for din hjælp til at renovere et renæssanceslot og sparke gang i en ny landbrugssæson med fire køretøjer fordelt på to nye 4 km² kort. Restaurér broer, vedligeholdelsessteder og solpaneler for at puste nyt liv i regionens turisme og landbrug. Sæson 14: Reap & Sow inkluderer: - To nye 4 km² kort i Østrig. Gennemfør missioner i en billedskøn region i Alperne. - Fire nye køretøjer: Earthroamer SW og Earthroamer LTI, to fantastiske spejderkøretøjer til at understøtte din bilpark med betydelige reparationsmoduler, og to kraftige og alsidige traktorer, Futom 7290RA og Ankatra 1160, der begge er udstyret med en tømringskran! - Nye aktiviteter: Hjælp Østrig med at genoplive deres turisme og landbrug ved at istandsætte historiske slotte, bringe forsyninger til en renæssancefestival og reparere broer og vedligeholdelsessteder for at støtte de lokale bønder.