SnowRunner - Season 1: Search & Recover (Windows 10)
Få en endnu større oplevelse af SnowRunner med Season 1: Search & Recover med en masse nye udfordringer. Dette DLC giver dig adgang til to helt nye kort på Kolahalvøen i Rusland sammen med nye køretøjer, missioner, skins m.m.! Season 1: Search & Recover kommer med tre opdateringer i løbet af sommeren 2020 og kan også købes som en del af SnowRunner-Year 1 Pass. Season 1: Search & Recover indeholder: - To nye vinterkort på Kolahalvøen i Rusland, der fører dig ud på en moderne skattejagt efter resterne af et bombefly fra 2. verdenskrig. - Nye køretøjer, herunder TUZ 16 “Actaeon” og Ford 750 4x4 CrewCab - Nye køretøjs-skins og interiørudsmykninger.