SnowRunner - Navistar 5000-MV Tractor (Windows 10)
Få en endnu større oplevelse af SnowRunner med Navistar 5000-MV-traktoren! Denne transportvogn til tungt udstyr er en motorstærk lastvogn til transport af tanks og andet militærudstyr over farligt og ujævnt terræn.