SnowRunner - Mack Dual Pack (Windows)
Mack Dual Pack indeholder to nye lastbiler til din SnowRunner-garage: Mack TerraPro i Highway-klassen og Mack Pinnacle i Heavy Duty-klassen. Som Highway-lastbil udmærker Mack TerraPro sig med sit enestående forhold mellem kræfter og vægt, der lader dig maksimere lasten uden at gå på kompromis med kræfterne, når bakkerne bliver stejle. TerraPro leveres også med indbygget differentiallås, der altid er tændt. Heavy Duty Mack Pinnacle er en af de bedste Heavy Duty-lastbiler på grund af dens overlegne brændstofkapacitet og omskiftelige differentiallås, der garanterer lang rækkevidde og fleksibilitet i forhold til sin klasse. Den kan også udstyres med en eksklusiv tømmertrailer og kran, hvilket gør den til den perfekte allierede til dine langdistance-kontrakter med skovhugst, uanset hvor langt du er fra den nærmeste vej. Dette DLC er ikke inkluderet i Year 1, Year 2, Year 3 eller Year 4 Pass.