SnowRunner - Land Rover Dual Pack (Windows 10)
Opgradér din samling af SnowRunner-køretøjer med Land Rover Dual Pack, der indeholder to generationer af den legendariske Land Rover Defender, for første gang ombygget i SnowRunner. Den er stadig et symbol på kraft, udholdenhed og alsidighed næsten 70 år efter dens fødsel, og Defender-serien har slået sig fast som et musthave for alle offroad-eventyrere overalt. Land Rover Dual Pack er ikke indeholdt i Year 1 Pass eller Year 2 Pass.