SnowRunner - Kenworth Dual Pack (Windows)
Med Kenworth Dual Pack får du to nye Kenworth-lastbiler til din SnowRunner-garage – Highway-class T880 og Heavy Duty-class C500 – samt en vinylbeklædning til begge. Kenworth T880 er en utrolig alsidig lastbil i Highway-klassen takket være de mange motorindstillinger, der optimerer benzinforbruget og hastigheden på vejene. Den er også udstyret med en permanent differentiallås og med mulighed for høj affjedring. Heavy Duty Kenworth C500 imponerer med sin manøvredygtighed og talent for at bevæge sig på tværs af ekstreme landskaber, hvilket gør den til en trofast og komfortabel, motorstærk lastbil til selv de sværeste opgaver – også selvom den kun har adgang til standardaffjedringen. Kenworth Dual Pack indeholder også to unikke trinbræt, der er specifikt tilpasset chassisrammerne på T880 og C500, med henholdsvis 3 og 2 pladser til gods. Dette DLC er ikke inkluderet i Year 1, Year 2, Year 3 eller Year 4 Pass.