SnowRunner - Jeep Dual Pack (Windows 10)
Udvid din SnowRunner-garage med Jeep Dual Pack, så du får to nye ikoniske spejdere fra det legendariske brand: Wrangler-Rubicon og CJ-7 “Renegade”. Disse lette, tidstestede spejdere fra Jeep har fortjent deres plads i ethvert forsøg på at erobre vildnisset. Jeep Dual Pack er ikke inkluderet i year 1 Pass eller year 2 Pass.