SnowRunner - High Roller Pack (Windows 10)
Udvid din køreliste med High Roller-pakken, der indeholder rekognosceringskøretøjet Khan 39 og det alternative High Roller-skin. Det adrætte Khan 39-køretøj er en alsidig russisk terrængående bil med mulighed for både firehjulsstyring og differentiallås. Indholdet kan downloades af alle, der har et Year 1 Pass.